شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

دانلود رایگان

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

دانلود بازی دنده دو درگ نسخه مود

دنده دو : درگ نسخه مود شده برای اندروید رایگان

دانلود آخرین نسخه بازی دنده دو : درگ به همراه نسخه مود


کاور بازی دنده دو : درگ + مود

بازی دنده دو : درگ یک بازی بسیار با کیفیت ایرانی است که توسط استودیو نام آشنا ارکا گیمیز طراحی و توسط فن افزار منتشر شده است، این بازی از سری بازی های درگ ریسینگ است، که شما باید در هنگام شروع مسابقه میزان فشار موتور و سپس نیز دنده ها را به خوبی سوویچ کنید. بازی دنده دو درگ دارای گیم پلی بسیار قدرتمند است که میتواند با بازی های خارجی رقابت کند. بخش دیگر مثبت این بازی نیز المان های ایرانی درون بازی است که در خیابان ها مشاهده میکنید تو این بازی شما باید در چندین شهر ایران و چند شهر خارج از ایران مسابقه دهید که این نیز با بالا رفتن مرحله امکان پذیر خواهد بود؛ اولین شهر نیز اصفهان است

دانلود در ادامه مطلب







برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


در بازی دنده دو : درگ بیش از چهل خودرو ایرانی و خارجی از برند‌ های مختلف دنیا گنجانده شده است. کافیست وارد بازی شوید ماشین خود را انتخاب کرده و وارد مسابقات درگ واقعی شوید. گرافیک بازی بسیار خیره کننده طراحی شده است، خیابان ها و اتومبیل ها به صورت واقعی شبیه سازی شده اند، همچنین موسیقی بسیار زیبا که بر روی بازی سوار شده است بسیار عالی است و شما را در مسابقات به وجد خواهد آورد.




تصویر مرتبط


هک جی تی کلوپ سرعت

دانلود GT club – بازی ماشین رانی جی تی : کلوپ سرعت برای اندروید

آخرین ورژن بازی جی تی : کلوپ سرعت اندروید


دانلود GT club - بازی ماشین رانی جی تی : کلوپ سرعت برای اندروید

جی تی : کلوپ سرعت همانطور که از نامش پیداست یک بازی عالی و زیبای ماشین رانی برای گوشی های اندروید با نحوه بازی متفاوت می باشد که ساخته شده توسط استودیو بازی سازی ایرانی کینگ کد است که در این مطلب قصد قرار دادن آخرین و جدیدترین نسخه از بازی را داریم. بدون شک بازی های ایرانی دارای جذابیت و حال و هوای بسیار باحال تری نسبت به بازی های ماشین رانی خارجی است که در نهایت شما از لذت بیشتری برخوردار می شوید. این بازی ماشین های بسیاری را برای رونمایی از مهارت های شما در مسابقه در اختیار شما قرار می هد که باید آن ها را باز کنید و که می توانید در بین آن ها شاهد ماشین های سرعتی خارحی و مخصوصا ایرانی باشید که بدون شک هیجان بازی را چندان برابر می کند!

دانلود در ادامه مطلب






برای دانلود کلیک نمایید


ویژگی های بازی GT club :

– بیش از 65 ماشین ایرانی و خارجی با قابلیت های مختلف

– طراحی شده با شبیه سازی فیزیک رانندگی با موارد واقعی

– امکان ارتقاء و افزایش قدرت یا سفارشی کردن ماشین ها

– داشتن حالت داستانی و رقابتی با 20 کارکتر از مکان های مختلف

– وجود مسابقات بسیار از جمله آزاد، حذفی، روزانه و …

– قابل اجرا در گوشی هایی با سیستم ضعیف


دانلود بازی مدرسه شصتیا آنلاک شده

دانلود بازی ایرانی و بسیار جذاب مدرسه شصتیا برای اندروید

آخرین ورژن بازی مدرسه شصتیا اندروید


دانلود بازی ایرانی مدرسه شصتیا اندروید

مدرسه شصتیا بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد که توسط استودیوی بازی سازی ایرانی گلیم گیمز 2 برای گوشی و تبلت های اندروید طراحی و عرضه شده است. همانطور که از نام بازی پیداست داستان بازی مربوط به مدرسه دهه شصتیا می باشد که شما را می تواند به دوران دهه شصتیا در مدرسه ببرد! کار شما در بازی شلوغ کردن در کلاس درس با حظور آقا معلم است که باید مراقب باشید تا در موقع شیطون کاریاتون معلم شما را نبیند. البته در صورتی که معلم از کارها و شلوغ کردن های شما با خبر شد شما را به چالش سوال پرسیدن دعوت می کند که باید سوال های معلم را پاسخ دهید و در نظر داشته باشید که سوال هایی که معلم می پرسد بسیار سخت است!

دانلود در ادامه مطلب






برای دانلود فایل نصبی این بازی کلیک کنید


برخی از ویژگی های بازی مدرسه شصتیا :

– شلوغ کردن های جذاب

– بسیار سرگرم کننده و جذاب با حجم کم

– به چالش کشیدن های سوالی معلم

– وجود کلاس های مختلف درسی با معلم های مختلف

– صداگذاری جذاب برای شلوغ کاری

– و …


دانلود بازی مود شده مدرسه شصتیا










برای دانلود کلیک کنید

برخی از ویژگی های بازی مدرسه شصتیا :

– شلوغ کردن های جذاب

– بسیار سرگرم کننده و جذاب با حجم کم

– به چالش کشیدن های سوالی معلم

– وجود کلاس های مختلف درسی با معلم های مختلف

– صداگذاری جذاب برای شلوغ کاری

– و …


دانلود بازی ما قهرمان نیستیم هک شده

بازی We are not heroes به همراه نسخه مود

داستان بازی بدین صورت است که قهرمانانی جذاب با شخصیت های مختلف در عصر وحشی تشکیل می دهد که شما مدیریت قهرمانان را بر عهده دارید و باید در بازی با تغییر جهت و حرکت دادن کالسکه اسب آن ها را از دست آدم های ترسناک که مربوط به عصر وحشی ها هست نجات دهید. در طول تمام مسیرهای بازی شما در حال فرار هستید که می توانید در راه به جمع آوری سکه ها بپردازید تا بتوانید با استفاده از سکه های جمع آوری شده وسایل جدیدتری را خریداری کنید یا هرمانان خود را ارتقاء دهید تا قدرت و سلاح های آن قدرتمندتر شود.

تصاویری از محیط بازی


نتیجه تصویری برای دانلود بازی ما قهرمان نیستیم مود شده

نتیجه تصویری برای دانلود بازی ما قهرمان نیستیم مود شده

ma-ghahreman-nistim7

دانلود در ادامه مطلب





دانلود کنید


ویژگی های منحصر به فرد بازی ما قهرمان نیستیم

گرافیک حرفه ای و جذاب

گیم پلی هیجانی

بازی بر اساس روایتی داستانی

استفاده از کاراکترهای انیمیشنی

القاء حس تنفر به بازیکن با طراحی نفرت انگیز کاراکترهای دشمن

مبارزه با دشمنان به وسیله تیراندازی

بازی در لوکیشن های متنوع

دریافت امکانات بیشتر با رفتن به مراحل بالاتر


دانلود بازی ما قهرمان نیستیم مود شده


برای دانلود این بازی به لینک زیر بروید

برخی از ویژگی های بازی We are not heroes :

  • گرافیک حرفه ای و جذاب
  • گیم پلی هیجانی
  • بازی بر اساس روایتی داستانی
  • استفاده از کاراکترهای انیمیشنی
  • القاء حس تنفر به بازیکن با طراحی نفرت انگیز کاراکترهای دشمن
  • مبارزه با دشمنان به وسیله تیراندازی
  • بازی در لوکیشن های متنوع
  • دریافت امکانات بیشتر با رفتن به مراحل بالاتر
  • و,,,,

دانلود بازی گشت پلیس 2 مود شده هک شده

دانلود بازی ایرانی گشت پلیس 2 برای اندروید 0.85 – خودروی پلیس در تهران


گشت پلیس ۲ (خودروی پلیس) قسمت و نسخه دیگر و مشابه به بازی گشت پلیس می باشد که یکی از محبوبترین ها برای موبایل های اندرویدی به حساب می آید. قبل از این نسخه دیگر از بازی که با نام گشت پلیس ۱ (موتور پلیس) در سایت اندروید پارسی قرار گرفته بود مورد توجه کاربران قرار گرفته است. داستان بازی از این قرار است که از کلانتری مرکز بطور خاص آرش را برای این ماموریت در نظر گرفته اند. مثل همیشه آرام و خونسرد با آمادگی کامل سوار ماشین پلیس می شود. از وقتی آرش به یگان خودرویی نیروی انتظامی پیوسته، فرهاد که تیراندازی حرفه ای است همواره در کنارش حضور داشته است. حالا نوبت دستگیری اعضای باند خطرناکی است که آرامش شهر را مختل کرده اند. شما باید تمام سعی خود را به کار بگیرید تا با کمک همکارانتان مجرمات و جنایتکاران را در شهر تهران دستگیر کنید و ماموریت ها تکمیل نمایید!

تصویری از بازی

نتیجه تصویری برای دانلود بازی گشت پلیس 2 مود


دانلود در ادامه مطلب





دانلود کنید و لذت ببرید


بیش از دو سال از انتشار بازی گشت پلیس 1 می گذرد و شما کاربران از همان ماه های آغازین، درخواست خودروی پلیس داشتید. بیش از یک سال است که شرکت نرم افزارهای تعاملی هنر نور و حرکت با پشتیبانی محکم معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و موسسه ناجی هنر شبانه روزی در تلاش بوده تا این پروژه به نتیجه برسد. امیدواریم لذت فراوان و آموزه های بسیار برای شما به ارمغان آورده باشیم. ایرادات بازی فراوان هستند و با هم مسیری در پیش داریم برای تبدیل کردن بازی گشت پلیس 2 به یکی از بهترین بازی های ایرانی و بیش از هرچیز در این مسیر به همراهی بی نظیر شما نیازمندیم.

دانلود هک بازی گشت پلیس 2 برای اند روید

دانلود بازی ایرانی گشت پلیس 2 برای اندروید

آخرین ورژن بازی گشت پلیس 2 اندروید

گشت پلیس 2 (خودروی پلیس) نسخه دوم از بازی ایرانی و زیبای گشت پلیس می باشد که قسمت یک بازی با نام گشت پلیس 1 (موتور پلیس) عرضه شده است که قبل از این نیز در وبسایت میلاد دانلود مورد معرفی و دانلود قرار گرفته است. نسخه دو بازی نسبت به قسمت اول تفاوت و تغییرات بسیاری داشته است که نشان دهنده ای پیشرفت در طراحی بازی می باشد که می توانید در جذابیت و هیجان آن بین کاربران ایران تاثیر گذار باشد. داستان بازی مربوط به آرش می شود که مامور کلانتری است و از سوی کلانتری برای او ماموریتی در نظر گرفته اند. ولی اینبار با ماشین پلیس باید به سوی عملیات مد نظر و ماموریت های مختلف بروید و تهران را گشت بزنید! از وقتی آرش به یگان خودرویی نیروی انتظامی پیوسته، فرهاد که تیراندازی حرفه ای می باشد در کنار او برای دستگیری مجرمان تلاش کنید!

شما در بازی گشت پلیس 2 (خودروی پلیس) می توانید شاهد جنایت کاران مختلف به همراه ماموریت های عالی و پرهیجان خواهید بود که می توانید به کار گیری ماشینات پلیس مختلف بازی را اداره کنید و برای باز کردن اتومبیل های جدید خود را به چالش بزنید. به دلیل جدید بودن بازی شما شاید مشکلات و ایرادات بسیاری در بازی شاهد باشید که می توانید آن ها را به گروه توسعه دهنده بازی که طراحان آن ایرانی نیز است ، ارائه دهید و مشکلات را برایشان ارسال کنید تا شاهد پیشرفت بازی باشید! آخرین نسخه این بازی زیبا و عالی را می توانید در ادامه مطلب با لینک مستقیم دریافت کنید!

در ادامه مطلب این بازی زیبا را دانلود کنید







برای دانلود نسخه هک شده کلیک نمایید


برخی از ویژگی های بازی گشت پلیس 2 (خودروی پلیس) :

– گیم پلی جذاب و هیجانی

– داشتن آیتم های مختلف جهت به کار گیری

– شخصیت های مختلف

– ماموریت های بسیار جهت انجام و تکمیل نمودن

– دستگیری جنایت کاران مختلف

– وجود خودروهای مختلف پلیس

– سطح های چالشی با تکمیلیت ماموریت ها



دانلود رایگان آنلاک بازی کارگاه ریز بین

دانلود بازی آنلاک شده بازی کارگاه ریز بین

نتیجه تصویری برای جواب بازی کاراگاه ریزبین

از اون قدیما، همیشه پیدا کردن اختلاف بین تصاویر یکی از سرگرمی های محبوب داخل پیک شادی و مجله های سرگرمی بوده، حال این سرگرمی دوست داشتنی نوستالژی در شکل و شمایل جدید و هیجان انگیزتری برای شما آماده شده است. در این بازی، شما در نقش کارآگاه ریزبین ، ریزبین ترین کارآگاه روزگار قرار خواهید گرفت، تا با پیدا کردن سرنخ ها، محرمانه ترین پرونده ها را حل کرده و شهرت خود را بیش از پیش بر سر زبان­ها بیاندازید

دانلود در ادامه مطلب






برای دانلود کلیک کنید


دانلود بازی کارگاه ریز بین مود شده

دانلود بازی هک شده بازی کارگاه ریز بین

از اون قدیما، همیشه پیدا کردن اختلاف بین تصاویر یکی از سرگرمی های محبوب داخل پیک شادی و مجله های سرگرمی بوده، حال این سرگرمی دوست داشتنی نوستالژی در شکل و شمایل جدید و هیجان انگیزتری برای شما آماده شده است. در این بازی، شما در نقش کارآگاه ریزبین ، ریزبین ترین کارآگاه روزگار قرار خواهید گرفت، تا با پیدا کردن سرنخ ها، محرمانه ترین پرونده ها را حل کرده و شهرت خود را بیش از پیش بر سر زبان­ها بیاندازید.

در ادامه مطلب دانلود کنید






دانلود کنید


ویژگی­های بازی:

  • ساده و جذاب با گیم پلی اعتیاد آور!
  • ده ها مرحله هیجان انگیز که هر هفته به تعدادشان نیز افزوده می شود
  • گرافیکی زیبا با محیط های ایرانی آشنا
  • کشف تفاوت های ریز و درشت!
  • موسیقی دلنشین


12345678910
last