هک دنده دو

چهارشنبه 18 مرداد 1396
16:46
نفس
هک دنده دو
در تمام دنیا به ویژه کشور عزیزمان ایران، بازی های مسابقه ای و سرعت از جمله درگ ریسینگ از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و همیشه علاقه مندان به بازی های این سبکی بسیار بوده است. بازی دنده دو با نام انگلیسی ۲ndGear توسط استودیو بازی سازی “ارکا گیمز” طراحی و شرکت نام آشنای “فن افزار” ناشر آن می باشد که هم اکنون برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده است.

دانلود در ادامه مطلب


بازی دنده دو کاملا می تواند در میان رقبای خارجی خود حرفی برای گفتن داشته باشد و در خود سبکی جدید از مسابقات درگ ریسینگ را ارائه کرده است که جای تحسین بسیار دارد. گرافیک بازی نیز خیره کننده است و تمامی شی ها و محیط کاربری طراحی شده برای بازی کم نظیر و واقع گرایانه است. در کنار ویژگی های مثبت این بازی، عیب هایی همچون داشتن لگ، کندی اجرا در دستگاه های با کانفیگ متوسط و پایین نیز دیده می شود که امیدواریم در نسخه های بعدی این بازی جذاب بهینه شود و مرتفع گردد. بازی دنده دو توانسته در مدتی کوتاه پس از منتشر شدنش محبوبیت زیادی میان کاربران ایرانی پیدا کند و نوید پیشرفت روز افزون بازی سازی را به همه بازی سازان ایرانی بدهد و حمایت کاربران ایرانی نیز باعث توجه بیشتر به این صنعت شود. در ادامه با ذره بین همراه باشید تا با دنده دو بیشتر آشنا شویم.

دانلود آهنگ شاد برای عروسی
دانلود آهنگ برای ماشین و سیستم
دانلود نسخه مود شده با لینک مستقیم
[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود رایگان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]