دانلود نرم افزار هک تلگرام برای آیفون

جمعه 10 آذر 1396
11:24
نفس
دانلود نرم افزار هک تلگرام برای آیفون



شاید کاربران ایرانی جزء محدود کاربرانی باشند که هرروز به دنبال اخبار هک تلگرام(Telegram) و یا نرم‌افزار هک تلگرام دیگران و یا روش‌هایی دراین‌باره هستند. اما سؤال اینجاست که آیا واقعاً می‌توان تلگرام را هک کرد؟ یا با به‌راحتی و با داشتن یک شماره تلفن به فضای تلگرام دیگری وارد شد و عمل هک تلگرام دیگران با شماره تلفن و بدون شماره تلفن را پیاده‌سازی کرد؟

دانلود با لینک مستقیم


  • مشاهده پیام های ارسالی و دریافتی اکانت تلگرام
  • اطلاع از جزئیات دقیق پیام ها از جمله تاریخ و ساعت
  • دریافت فهرست مخاطبین تلگرام اکانت تلگرام
  • نظارت کاملا پنهانی و بدون هر گونه اثری در Active Sessions
  • قابلیت دریافت سکرت چت ها
  • دریافت پیام ها و گزارش ها حتی در صورت حذف هر کدام توسط فرزند شما

و…

البته که امنیت در فضای مجازی و هر جا که پای شبکه‌های کامپیوتری و کامپیوترها در میان باشند کاملاً نسبی است و به همین دلیل پاسخ به این سؤال که تلگرام چقدر امنیت دارد؟ بسته به هویت سؤال‌کننده می‌تواند متفاوت باشد.

از قدرت و امنیت تلگرام همین را بدانید که این پیام‌رسان از پروتکل رمزنگاری اختصاصی خودش به نام MTProto استفاده می‌کند.

ظاهراً پشت گروه امنیتی این پیام‌رسان، متخصصانی با مدارج بالا در ریاضیات و الگوریتم هستند که پیوسته روی امنیت تلگرام کار می‌کنند. اپلیکیشن تلگرام دو روش پیام‌رسانی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؛ یکی شیوه عادی ارسال پیام و دیگری استفاده از گزینه‌ای به نام Secret Chat یا «گفت‌وگوی امن» است. در مورد اولی حد امنیت، تفاوت چندانی با دیگر پیام‌رسان‌ها ندارد ولی گزینه دوم (که البته محدودیت‌هایی هم به همراه دارد) ازآنجاکه پیام‌ها را توأمان در مبدأ و مقصد رمزگذاری می‌کند حتماً امنیت بیشتری دارد. برای استفاده از قابلیت «گفت‌وگوی امن»، کافی‌ است به منوی اصلی تلگرام رفته و گزینه New Secret Chat‌ را انتخاب کنید.

اما دیگر پیام‌رسان‌های بزرگ مانند اسکایپ، بی‌بی‌ام و واتس‌آپ هم رمزگذاری دو‌طرفه را ارایه می‌دهند و شاید از این منظر نتوان برتری خاصی برای تلگرام قائل شد؛ اگرچه بسیاری معتقدند ازآنجاکه این نرم‌افزارها متعلق به شرکت‌های بزرگ و چندملیتی هستند به‌احتمال‌زیاد «درِ پشتی» (Backdoor) برای نهادهای امنیتی لحاظ می‌کنند؛ ولی تلگرام با توجه به این‌که شرکت بسیار کوچکی(روسی) است و به‌جز برخی کشورهای درحال‌توسعه، کاربر چندانی ندارد احتمال ارایه کردن اطلاعات کاربران به دیگر نهادها یا در نظر گرفتن راه نفوذ عمدی در آن کمتر است.


دانلود آهنگ شاد برای عروسی
دانلود آهنگ برای ماشین و سیستم
دانلود نسخه مود شده با لینک مستقیم
[ بازدید : 456 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود رایگان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]