جی تی کلوپ سرعت هک شده

يکشنبه 9 تير 1398
8:03
نفس

جی تی : کلوپ سرعت – GT Speed Club برای اندروید + مود – آپدیت جدید

آخرین نسخه بازی جی تی : کلوپ سرعت – GT Speed Club به همراه نسخه بینهایت

به نسخه ۱.۴.۴.۸۴ آپدیت شد! به همراه نسخه مود 🙂

تصویر مرتبط

جی تی : کلوپ سرعت یا GT Speed Club یک بازی ایرانی است و همانطور که از نامش پیداست بازی در سبک مسابقه ای می باشد، این بازی توسط استودیو کینگ کد تهیه و عرضه شده است، این بازی دارای بیش از ۶۵ ماشین ایرانی و خارجی می باشد و طبیعتا تنوع ماشین ها می تواند کمک شایانی به جذابیت بازی کند.

دانلود بازی در ادامه مطلب






دانلود کنید و لذت ببرید


بازی GT Speed Club دارای ۲ نحوه بازی در حالت های داستانی و رقابتی به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر است که می توانید از دوستان و دیگر بازیکنان را به چالش بکشید و قدرت ماشین رانی سریع خود را به رخ آن ها بکشید! البته حالت داستانی بازی بسیار دارای جذابیت بالایی است که در ان با بیش از ۲۰ کاراکتر مختلف آشنا خواهید شد و به مسابقه با آن ها خواهید پرداخت که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند. همچنین این بازی زیبا طراحی شده با گیم پلی اعتیاد آور و گرافیک زیبا و هیجانی نسبت به دیگر بازی های ایرانی است.


دانلود آهنگ شاد برای عروسی
دانلود آهنگ برای ماشین و سیستم
دانلود نسخه مود شده با لینک مستقیم
[ بازدید : 2349 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود رایگان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]