دانلود هک بازی گشت پلیس 2 برای اند روید

دوشنبه 10 تير 1398
9:27
نفس

دانلود بازی ایرانی گشت پلیس 2 برای اندروید

آخرین ورژن بازی گشت پلیس 2 اندروید

گشت پلیس 2 (خودروی پلیس) نسخه دوم از بازی ایرانی و زیبای گشت پلیس می باشد که قسمت یک بازی با نام گشت پلیس 1 (موتور پلیس) عرضه شده است که قبل از این نیز در وبسایت میلاد دانلود مورد معرفی و دانلود قرار گرفته است. نسخه دو بازی نسبت به قسمت اول تفاوت و تغییرات بسیاری داشته است که نشان دهنده ای پیشرفت در طراحی بازی می باشد که می توانید در جذابیت و هیجان آن بین کاربران ایران تاثیر گذار باشد. داستان بازی مربوط به آرش می شود که مامور کلانتری است و از سوی کلانتری برای او ماموریتی در نظر گرفته اند. ولی اینبار با ماشین پلیس باید به سوی عملیات مد نظر و ماموریت های مختلف بروید و تهران را گشت بزنید! از وقتی آرش به یگان خودرویی نیروی انتظامی پیوسته، فرهاد که تیراندازی حرفه ای می باشد در کنار او برای دستگیری مجرمان تلاش کنید!

شما در بازی گشت پلیس 2 (خودروی پلیس) می توانید شاهد جنایت کاران مختلف به همراه ماموریت های عالی و پرهیجان خواهید بود که می توانید به کار گیری ماشینات پلیس مختلف بازی را اداره کنید و برای باز کردن اتومبیل های جدید خود را به چالش بزنید. به دلیل جدید بودن بازی شما شاید مشکلات و ایرادات بسیاری در بازی شاهد باشید که می توانید آن ها را به گروه توسعه دهنده بازی که طراحان آن ایرانی نیز است ، ارائه دهید و مشکلات را برایشان ارسال کنید تا شاهد پیشرفت بازی باشید! آخرین نسخه این بازی زیبا و عالی را می توانید در ادامه مطلب با لینک مستقیم دریافت کنید!

در ادامه مطلب این بازی زیبا را دانلود کنید







برای دانلود نسخه هک شده کلیک نمایید


برخی از ویژگی های بازی گشت پلیس 2 (خودروی پلیس) :

– گیم پلی جذاب و هیجانی

– داشتن آیتم های مختلف جهت به کار گیری

– شخصیت های مختلف

– ماموریت های بسیار جهت انجام و تکمیل نمودن

– دستگیری جنایت کاران مختلف

– وجود خودروهای مختلف پلیس

– سطح های چالشی با تکمیلیت ماموریت ها




دانلود آهنگ شاد برای عروسی
دانلود آهنگ برای ماشین و سیستم
دانلود نسخه مود شده با لینک مستقیم
[ بازدید : 762 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود رایگان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]