دانلود بازی گشت پلیس 2 مود شده هک شده

دوشنبه 10 تير 1398
9:38
نفس

دانلود بازی ایرانی گشت پلیس 2 برای اندروید 0.85 – خودروی پلیس در تهران


گشت پلیس ۲ (خودروی پلیس) قسمت و نسخه دیگر و مشابه به بازی گشت پلیس می باشد که یکی از محبوبترین ها برای موبایل های اندرویدی به حساب می آید. قبل از این نسخه دیگر از بازی که با نام گشت پلیس ۱ (موتور پلیس) در سایت اندروید پارسی قرار گرفته بود مورد توجه کاربران قرار گرفته است. داستان بازی از این قرار است که از کلانتری مرکز بطور خاص آرش را برای این ماموریت در نظر گرفته اند. مثل همیشه آرام و خونسرد با آمادگی کامل سوار ماشین پلیس می شود. از وقتی آرش به یگان خودرویی نیروی انتظامی پیوسته، فرهاد که تیراندازی حرفه ای است همواره در کنارش حضور داشته است. حالا نوبت دستگیری اعضای باند خطرناکی است که آرامش شهر را مختل کرده اند. شما باید تمام سعی خود را به کار بگیرید تا با کمک همکارانتان مجرمات و جنایتکاران را در شهر تهران دستگیر کنید و ماموریت ها تکمیل نمایید!

تصویری از بازی

نتیجه تصویری برای دانلود بازی گشت پلیس 2 مود


دانلود در ادامه مطلب





دانلود کنید و لذت ببرید


بیش از دو سال از انتشار بازی گشت پلیس 1 می گذرد و شما کاربران از همان ماه های آغازین، درخواست خودروی پلیس داشتید. بیش از یک سال است که شرکت نرم افزارهای تعاملی هنر نور و حرکت با پشتیبانی محکم معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و موسسه ناجی هنر شبانه روزی در تلاش بوده تا این پروژه به نتیجه برسد. امیدواریم لذت فراوان و آموزه های بسیار برای شما به ارمغان آورده باشیم. ایرادات بازی فراوان هستند و با هم مسیری در پیش داریم برای تبدیل کردن بازی گشت پلیس 2 به یکی از بهترین بازی های ایرانی و بیش از هرچیز در این مسیر به همراهی بی نظیر شما نیازمندیم.


دانلود آهنگ شاد برای عروسی
دانلود آهنگ برای ماشین و سیستم
دانلود نسخه مود شده با لینک مستقیم
[ بازدید : 3135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود رایگان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]